Julkaisut

Yhteispeli-menetelmä

Kampman M, Solantaus T, Anttila N, Ojala T, Santalahti P ja Yhteispelityöryhmä (2015). Yhteispeli koulussa. Opas hyvinvoinnin ja vuorovaikutuksen vahvistamiseen. Juvenes Print -Suomen Yliopistopaino Oy. Tampere 2015.

Appelqvist-Schmidlechner K, Liski A, Kampman M, Solantaus S, Santalahti P, Anttila N, Björklund K, Harmes N, Hursti M, Mäkinen J, Mustakallio-Sorvari M, Ojala T, Pankakoski M. (2015) Yhteispeli. Arviointitutkimus menetelmien turvallisuudesta, soveltuvuudesta ja koetusta hyödystä. Työpaperi 9/2015. Helsinki: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.

Solantaus T, Lindblom J, Ojala T, Kampman M. (2015) Yhteispelin toimintatapojen kehittäminen ja teoriatausta. Työpaperi 2015_034. Helsinki: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.

Tieteelliset julkaisut

Appelqvist-Schmidlechner K,  Liski A, Pankakoski M, Solantaus T, Ojala T, Santalahti P. 
Together at School Intervention Programme. A pilot study on the feasibility and perceived benefits of a programme focusing on improving socio-emotional skills among schoolchildren in Finland. International Journal of Mental Health. 2016;18:127–143

Björklund K, Liski A, Samposalo H, Lindblom J, Hella J, Huhtinen H, Ojala T, Alasuvanto P, Koskinen HL, Kiviruusu O, Hemminki E, Punamäki RL, Sund R, Solantaus T, Santalahti P. 
"Together at school"--a school-based intervention program to promote socio-emotional skills and mental health in children: study protocol for a cluster randomized controlled trial. 
BMC Public Health. 2014 Oct 7;14:1042. doi: 10.1186/1471-2458-14-1042. 

Kiviruusu O, Björklund K, Koskinen HL, Liski A, Lindblom J,Kuoppamäki H,   Alasuvanto P,  Ojala T, Samposalo H, Harmes N,  Hemminki E, Punamäki RL, Sund R, Santalahti P. Short-term effects of the “Together at School” intervention program on children’s socio-emotional skills: a cluster randomized controlled trial. BMC Psychology 2016:4:27

Yhteispeli-logo.