Respons

Thl.fi-webbtjänstens funktion och tillgänglighet 

Om du vill anmäla fel eller tekniska problem i vår webbtjänst, använd responsblanketten nedan. Med blanketten kan du också ge respons på webbtjänstens tillgänglighet.
Ge respons på webbtjänstens funktion och tillgänglighet 

Coronavirus

Tyvärr kan vi inte svara på medborgarnas kontakter på grund av den rusning som coronan orsakar. 

Information om coronaviruset hittar du på följande kanaler:

  • Om ditt ärende gäller coronaviruset, epidemiläget, coronasymtom, anvisningar för hur du ska agera vid misstanke om smitta, riskgrupper, ansiktsmaskrekommendationen, reseanvisningar eller coronavaccinationer hittar du information på vår webbplats.
    THL:s coronawebbplats
  • Om ditt ärende gäller hälsorådgivning, tidsbokning för eller resultat av coronatest, kontakta hälsovårdstjänsterna i din hemkommun eller din egen företagshälsovård.

Andra frågor än coronafrågor

Om din kontakt gäller ett administrativt ärende, såsom en ansökan, ett förvaltningsbeslut eller en begäran om handlingar, ska du kontakta THL:s registratorskontor.
Registratorskontorets kontaktuppgifter

Du kan också följa THL på Facebook och Instagram. Där får du aktuell information om coronaviruset samt omfattande information om våra andra ämnen som berör hälsa och välfärd. 

På vår webbplats