Usein kysytyt kysymykset

Tiedonkeruun ohjeistus

Tärkein ohje tiedonkeruun suunnitteluun on toimintayksiköiden esihenkilöille suunnattu toimintaohje "Näin Kerro palvelustasi -asiakaskysely toteutetaan toimintayksikössänne", joka on julkaistu verkkosivuillamme:
Tiedonkeruun toteutus (toimintaohje liitteenä taulukossa)

Jos et löydä vastausta kysymykseesi toimintaohjeesta, voit löytää apua tältä sivulta, jossa vastaamme usein kysyttyihin kysymyksiin. Meihin voi olla yhteydessä myös sähköpostitse kerropalvelustasi(a)thl.fi.

Yleistä Kerro palvelustasi -kyselystä

Kyselyn aikataulu

Asiakkaiden ja läheisten tiedottaminen seurannasta

Kyselyyn osallistumisen kriteerit

Mitä kyselyjä seurantaan kuuluu?

Asiakkaan tukeminen vastaamisessa

Tiedonkeruun kulku

Sähköinen ja paperinen kysely

Tulokset